Zwroty i reklamacje

Dowiedz się jak zwrócić lub zareklamować zamówioną biżuterię.

ZWROT

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
FORMULARZ ZWROTU (POBIERZ)
Jeśli biżuteria nie spełnia oczekiwań, można ją zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki. Produkt musi mieć oryginalnie dołączone metki i nie posiadać żadnych śladów użytkowania. Wypełniony formularz zwrotu należy dołączyć do przesyłki razem z dowodem zakupu.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zwracaną biżuterię najlepiej zapakować w oryginalne pudełko ADIAMO, a następnie dobrze zabezpieczyć.
Na prośbę osoby zwracającej towar zamawiamy bezpłatnie kuriera. Biżuterię można również przesłać indywidualnie. Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi wówczas Klient. Zalecamy wysłanie paczki przesyłką nadaną i doręczaną za pokwitowaniem.
Adres wysyłki:
ADIAMO
ul. Marokańska 4H
03-977 Warszawa

Do czasu otwarcia showroomu nie przyjmujemy paczek dostarczanych osobiście do naszego biura oraz wysłanych za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ LUB KONTAKT Z KONSULTANTKĄ
Po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji biżuterii prześlemy wiadomość lub zadzwonimy z informacją o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu. Należność za zakupioną biżuterię zwrócimy w ciągu 14 dni.
REKLAMACJA
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)
Biżuteria ADIAMO objęta jest dwuletnią gwarancją (24 miesiąca od daty zakupu). Aby zgłosić reklamację, należy wypełnić formularz reklamacyjny i dołączyć do przesyłki wraz z dowodem zakupu. Każdą reklamację rozpatrujemy z największą starannością.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zwracaną biżuterię najlepiej zapakować w oryginalne pudełko ADIAMO, a następnie dobrze zabezpieczyć.
Na prośbę osoby zwracającej towar zamawiamy bezpłatnie kuriera. Biżuterię można również przesłać indywidualnie. Zalecamy wysłanie paczki przesyłką nadaną i doręczaną za pokwitowaniem.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Adres wysyłki:
ADIAMO
ul. Marokańska 4H
03-977 Warszawa

Do czasu otwarcia showroomu nie przyjmujemy paczek dostarczanych osobiście do naszego biura oraz wysłanych za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ LUB KONTAKT Z KONSULTANTKĄ
Po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji biżuterii otrzymasz wiadomość lub zadzwonimy z informacją o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy należność reklamowany produkt.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zapraszamy do kontaktu, nasze konsultantki odpowiedzą na pytania dotyczące zwrotów i reklamacji.
tel.: 577 777 016
mail: [email protected]